ковані вироби
Контакти

Укладання бруківки.
Ковані вироби.

067 609 53 38 - Володимир

097 185 62 34 - Тарас

Електронна адреса:

tabako-bud@rambler.ru

Наше місцезнаходження на карті

Все про Пиар

Пиар и пиар технологии. Создание сайтов. SEO. Маркетинг и исследования




Бруківка
Проекти

Укладання бруківки

Ковані вироби

Будівельні послуги

Укладання бруківки
Ковані вироби
Новини Львова
Погода в Львове
Статистика
Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів Безкоштовний каталог сайтів Компас Абитуриента Каталог сайтов Всего.RU Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів Каталог
сайтів України Яндекс.Метрика

безкоштовна розкрутка сайту, реєстрація в 

каталогах Каталог 

MyList.com.ua Львівський каталог сайтів каталог сайтів Protected by Copyscape Plagiarism 

Detection ShiftCMS.net - Каталог сайтів Львова Украинский портАл
Головна » Статті » Мої статті

Укладання бруківки
Підготовка мостіння

Несучі шари основи повинні бути розраховані відповідно до вимог БНіП 2.0502-85 і мати рівномірно розподілену несучу здатність, бути морозостійкими і водопроникними, відповідати заданому проектом профілю та бути плоскими.

При цьому слід звернути особливу увагу на надійний дренаж системи «бруківка-основа-ґрунт». Якщо пропускна здатність системи для опадів і талих вод становить менш 0,02 літр/сек на 1 м2, то ще на стадії проектних робіт має бути вирішене питання про відвід вод шляхом поверхневого відводу з покриття, або із застосуванням дренажної системи.


Матеріал для несучого шару — будь-який морозостійкий і дренажний матеріал, наприклад, дрібний щебінь, гравій фракції 5-20 мм, 20-40 мм. Товщина несучого шару визначається проектом і, залежно від класу дороги, може бути від 14 до 70 см. Як матеріал, для підстильного шару придатний пісок, дрібний щебінь, гравій фракції 0-5 мм. Товщина підстильного шару в ущільненому стані має бути від 3 до 5 см. Вона не повинна перевищувати верхньої межі, щоб під дією навантаження від дорожнього руху не виникали деформації покриття. У особливих випадках, наприклад, мостіння зупинки автобусів, в’їздів і т.п., можливе додавання до підстильного шару в’яжучого матеріалу — цементу або гашеного вапна (у співвідношенні від 1:7 до 1:8). Якщо шви між бруківкою повинні бути заповнені розчином, то в матеріал підстильного шару додається в’яжучий матеріал.

Для покриттів, що надалі не будуть піддаватися впливу погодних умов (під накриттям, усередині приміщень), для підстильного шару рекомендується застосовувати цементно-піщаний розчин, зволожений перед укладанням.

Укладання бруківки


ФЕМи укладаються на підготовлений підстильний шар, починаючи від уже покладеної поверхні рівномірними рядами згідно з профілем укладання (по шаблону, рейці, шнурові). Бруківка укладається на однаковій висоті. Ширина швів – 3-5 мм, у випадку заповнення їх піском, і 8 мм якщо вони фіксуються розчином або мастиками.

Укладання бруківки без швів не допускається, адже тоді неминучі відколи ребер бруківки під час експлуатації (унаслідок температурних і силових деформацій). Наявні на бруківці фіксатори висотою 1,5-2 мм не є заміною швів!

Варто враховувати, що шви, разом з матеріалом-заповнювачем, у процесі експлуатації виконують функцію еластичної опори між окремими каменями і сприяють рівномірному розподіленню навантаження у горизонтальному та вертикальному напрямах між окремими каменями покриття.

У випадку заповнення швів розчином слід робити температурно-усадочні шви. Після укладання покриття необхідно рівномірно утрамбувати, починаючи з країв у напрямку до середини.

Звертаємо Вашу увагу!

У процесі мостіння необхідно одночасно використовувати бруківку з різних пакетів. Це стосується всіх кольорів, особливо кольорів з відтінком. При укладанні охороняйте поверхню бруківки від забруднення ґрунтом. Ми радимо прикривати бруківку плівкою.

Трамбування бруківки


Після укладки бруківка підлягає обов’язковому трамбуванню. У процесі трамбування відбувається збільшення швів між ФЕМами і матеріалом підстильного шару. Трамбування бруківки слід здійснювати тільки по сухій поверхні, рівномірно, починаючи з країв у напрямку до середини! Поверхня повинна бути ретельно очищена.

Для трамбування застосовуються вібраційні плити (для кольорових ФЕМів необхідні плити з полімерним покриттям).

Рекомендовані вібратори з робочою масою 170-200 кг і збуджуючою силою 20 КН. Застосування асфальтоукладачів та віброкатків не допускається.

Внаслідок вібрації верхня площина бруківки осідає приблизно на 1 см!


Заповнення швів

Заповнення швів проводиться одразу після трамбування, в міру просування укладання. Їх заповнюють піском, насипаючи на бруківку до повного закриття швів.

Для створення більшої щільності швів дозволяється після кожного їхнього заповнення робити поливку водою. Заповнення швів може робитися за кілька прийомів.

Для заповнення швів найбільш придатний пісок, гравій, дрібний щебінь фракції 0-2, 0-4 мм.

При посиленому зовнішньому впливі, наприклад, на площадках АЗС, може бути рекомендоване заливання швів цементним розчином або стійкою до нафтопродуктів масою, при цьому ширина швів повинна бути не меншою 8 мм.

Після закриття швів залишки піску прибираються і поверхня бруківки – готова до експлуатації!

Категорія: Мої статті | Додав: Вова (08-Квітня-11)
Переглядів: 2355 | Рейтинг: 0.0/0